Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Φτου και Βγαίνω


Ανέβηκα τα σκαλιά και με συνεπήρε αυτή η μυρωδιά σκόνης και ποντικοφάρμακου μαζί

Απτόητη και με αυτές τις μυρωδιές στα ρουθούνια μου μπήκα στη σοφίτα

Δεν θα φλυαρήσω για το τι ακριβώς επικρατούσε εκεί πάνω. Το μόνο σίγουρο ήταν ότι η κυριαρχία του χώρου άνηκε στη φυλή των Αραχνών.

Μυρωδιές…το πιο δυνατό σημείο της μνήμης

Τι μυρωδιά έχουν τα όνειρά σου?

Ακούς εκεί ερώτηση...που να ξέρω εγώ

δεν είμαι ποιητής


Αφού έψαξα, έφαγα τα λυσσακά μου (που λεν και στα μέρη μου) να βρω κάτι ενδιαφέρον, κάθισα να ξαποστάσω σε μία γωνία.

Δεν ξέρω,,

Και συ το χεις νιώσει σίγουρα

Άλλοι το λένε νεύρα άλλοι ορμόνες άλλοι τρακαρίσματα απομακρυσμένων πλανητών

Εγώ το λέω

Αχαριστία

Λαιμαργία


Μέχρι που μου έπεσε στο κεφάλι το ράφι που ήταν ακριβώς από πάνω μου. Δεν ξέρω τι σόι εκδικητικότητα της σοφίτας ήταν αυτή, αλλά το καρούμπαλο με τυραννούσε για μέρες μετά.

Το αντικείμενο που κυρίως ευθυνόταν για το καρούμπαλο –μιας και το ράφι μόνο ξώφαλτσα με πήρε, δεν ήταν άλλο από ένα μπουκάλι.

Το πήρα στα χέρια μου για να του πω δυο λογάκια όταν ανακάλυψα ότι είχε περιεχόμενο: κρασί!


Πώς και αυτή η ομοιότητα στο κρασί και στο αίμα

Βέβαια, η διαφορά τους είναι στο βάρος

Ναι, σκέψου το.

Αν στις φλέβες αντί για αίμα έρεε κρασί θα ήσουν λίγο πιο ελαφρύς



Επιρρεπής στο έγκλημα και στα παλιά κρασιά, στρώθηκα και το ήπια όλο.

Μια πολύ γλυκιά ανοησία με έκανε να πιάσω συζήτηση μαζί του…και εκεί που τα λέγαμε ανακάλυψα ότι υπήρχε και δεύτερος πάτος στο μπουκάλι, ο οποίος είχε τυλιγμένο ένα χαρτί.

Ναι, σαν αυτά που γράφουν οι ναυαγοί ή οι ερωτευμένοι για να ζητήσουν βοήθεια από τα ψάρια (γιατί κανείς άλλος δεν τα διαβάζει)

Έσπασα το μπουκάλι χωρίς κανέναν οίκτο –μη ξεχνάμε ότι το ίδιο μου χε σπάσει το κεφάλι νωρίτερα!


Πάντα ήθελα να γίνω ψάρι

Όλη μέρα κολυμπάνε

Τρώνε

Και κάνουν μπουρμπουλήθρες


Πλέον είχα το χαρτί στα χέρια μου.


Α…και διαβάζουν τα τυλιγμένα χαρτάκια στα μπουκάλια


Ευτυχώς τα γράμματα ήταν στα ελληνικά διότι εκεί πάνω δύσκολο το λεξικό οποιασδήποτε περίεργης γλώσσας.

Αυτό λοιπόν που έγραφε το χαρτί ήταν το εξής:

«Τελείωσαν τα όνειρά σου? Ικανοποίησες ό,τι ήθελες στη ζωή σου? Αν ναι, πάρε τηλέφωνο στο 800 90 90 90 ΦΤΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ για να σου δημιουργήσουν καινούρια. Αν δεν έχεις διεκπεραιώσει τις επιθυμίες σου πάρε τηλέφωνο στον ίδιο αριθμό για να σου δώσει νέες, πιο εύκολες»


Αυτή η αίσθηση του ικανοποιώ όλα τα θέλω μου

Και πλέον δεν βρίσκω άλλα

Τόσα λίγα ονειρεύτηκα

Ή απλά είμαι καταπληκτική και υλοποίησα όλους τους στόχους μου?


Με έπεισε.

Κάποιος στην άλλη άκρη της γραμμής με πληροφόρησε ότι είμαι από τους «έχω καλύψει τις βασικές μου επιθυμίες» .

Έπειτα μου έδωσαν άλλα, πιο εύκολα όνειρα.

Μου είπαν ότι ο επόμενος σκοπός μου θα είναι να αποκτήσω μεγαλύτερο σπίτι.

Το έκανα.

Να χάσω 10 κιλά

Το έκανα

Να γίνω ξανθιά.

Κομμάτια να γίνει, το έκανα

Να γίνω πλούσια.

Έγινα

Να αλλάξω όνομα

Με λένε Μυρτώ

Να κάνω παιδιά

Τα έκανα


Το να είσαι ξανθιά, αδύνατη, πλούσια, με οικογένεια και μεγάλο σπίτι είναι

Ό,τι πιο κοντά στο ψάρι μπορούσα να βρω


Και να ‘μια λοιπόν

Ένα φάντασμα στη σοφίτα να ικανοποιώ τις ψεύτικες επιθυμίες μου…

Εσείς όμως…είστε τόσο τυχεροί

Δεν χρειάζεται να πάρετε καν τηλέφωνο και να ξοδευτείτε

Έχετε άπειρους πάτους από μπουκάλια τα οποία παράγουν εύκολα όνειρα

και καινούρια θέλω

Πόσο σας ζηλεύω

Δεν περιορίζεστε απλά σε μια σοφίτα

Είστε παντού

Μικρά φαντάσματα με όνειρα γραμμένα σε χαρτάκια ναυαγών

Τι τυχεροί…

Φτου και βγαίνω


photo by: singmealullabai

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι ονειρικό-αληθινό κείμενο...

Eulie Aeglie είπε...

Ώστε εδώ είσαι λοιπόν. Πολύ χάρηκα που σε βρήκα. Φρόντισε τα όνειρά σου να ζωντανεύουν τη δική σου βούληση, ώστε να οδηγούν στο δικό σου μέλλον.