Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Welcome to my world


Ladies and Gentlemen…bits and bytes...animals and bots...smart phones, gadgets και οποιοσδήποτε κυκλοφορεί εδώ μέσα...


Welcome


Δεν ξέρω τι σας οδήγησε μέχρι εδώ αλλά ποτέ δεν είναι αργά να φύγετε

Δεν θα το πάρω προσωπικά το θέμα

Αυτό το blog δεν θα έχει τίποτα το μοναδικό

Τίποτα πρωτότυπο

Τίποτα καινούριο

Θα είναι σαν όλα τα άλλα

Με τη μόνη διαφορά ότι αυτά που αναγράφονται έχουν τα δικά μου δακτυλικά αποτυπώματα

Αν μείνετε παραπάνω θα σας μαγνητίσω με τα λόγια μου

Θα μπείτε σε μία χωροχρονική δίνη από την οποία δεν θα μπορείτε να δραπετεύσετε

Ω ναι

Αν δεν το πιστεύετε… χμμ … δεν έχω επιχειρήματα…time will show

Στο σημείο αυτό είθισται να αναφέρονται οι λόγοι οι οποίοι ώθησαν κάποιον στη δημιουργία ενός blog.

Εγώ δεν πρόκειται να σας αναφέρω κανέναν διότι γνωρίζω ότι κατά βάθος δεν σας απασχολεί και ιδιαίτερα…

Όχι, μην πάει ο νους σας στο διαμοιρασμό ιδεών…δεν πιστεύω ότι οι ιδέες μοιράζονται, μόνο φιλοξενούνται σε διαφορετικά μυαλά προς περαιτέρω επεξεργασία.

Επίσης, δεν θα με πτοήσει καθόλου αν δεν συμφωνείτε με αυτά που θα αναγράφονται στο παρόν ιστολόγιο. Είστε απόλυτα ελεύθεροι να μου την πείτε, να διαφωνήσετε, να βρίσετε αλλά αν δεν το κάνετε με στυλ, είμαι απόλυτα ελεύθερη να διαγράψω τα σχόλιά σας…

Για αρχή λέω να μην σας πικράνω άλλο

Να μην σας ταλαιπωρήσω περισσότερο

Υ.Γ Ο πληθυντικός είναι γενικού περιεχομένου

Δεν σημαίνει ότι περιμένω κόσμο

Απλά θέλω να χω την ψευδαίσθηση του ότι απευθύνομαι σε κάποιον

Αυτά.


credits: Ηφωτογραφία ανήκει στον FantomeDeLaMusique και είναι αναρτημένη στο deviantart.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: